6 Ocak 2014 Pazartesi


Peverell kardeşlerin soyunun uzandığı kişiler;

En Küçük kardeşin soyu;
En küçük kardeşin soyu birkaç nesildir Potter'lar tarafından sürüyor... Görünmezlik Pelerini birkaç nesildir Potter'larda demek bu da..
Ortanca Kardeşin Soyu;
Harry'nin 6. kitapta dediği gibi; "Marvolo Gaunt safkan olmayı kraliyet ailesinden olmak gibi bir şey olarak görüyordu.." ve yüzüğü de ailenin amblemi olarak kabul etmeye dünden razıydı. Ayrıca bir cümlede yüzüğün asırlardır Gaunt'lar arasında (tıpkı Slytherin'in madalyonu gibi) dolaştığı söyleniyordu.. Bu da Harry ile LV'in bir kaç nesil önce doğsalardı birbiriyle kuzen olacağını yani akraba olduklarını gösterir.. Bilindiği gibi Harry en küçük, LV ise ortanca kardeşi torunu...
En Büyük Kardeşin Soyu;
Mürver asa'yı almak isteyen sarhoş büyücü en büyük kardeşin boğazını kestiği için, bu kardeşi soyu kurumuştur..

JK bir açıklama yapmadı.. Ama ben bunu tamamen mantığımla söylüyorum.. Eğer yüzük, Gaunt'lara Peverell'lerden kaldıysa ki öyle onlar bir Peverell, ve aynı Gaunt'lar Slytherin'in soyundan olduğu için, Pevereller,Slytherin soyundan.. Harry de bir Peverell olduğu için Harry Salazar Slytherin'in torunudur.. Gryffindor'un soyundan değildir.. Eğer Harry, Slytherin okuldayken Hogwarts'a gelseydi; Salazar torununu binasına alacaktı veya melez kan olduğu için onu öldürecekti..

Not: Yazıyı kesinlikle alıntı etmedim.. Tamamen kendi yazım internette başka yerde de bulamazsınız.. Az önce Harry'in Slytherin'in soyundan olduğunu açıkladım... İnanamıyorum.. Umarım okursunuz :)

Pin It

0 yorum :

Yorum Gönder